با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ هیچ گزارشی از کمیته مشترک دولت و مجلس در خصوص فرهنگیان ارائه نشده است
زیارت عاشورا

صرامی

به نقل از تسنیم محسن صرامی فروشانی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس، ضمن تشکر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: تذکر می دهم ذوق زدگی در این مرحله از توافق به هیچ وجه درست و عقلانی نیست؛ همچنین اگر دولتمردان آمریکایی از شعار مرگ بر آمریکا ناراحت هستند، این پاسخ به جنایت آنها در فلسطین، یمن، عراق و افغانستان است.

 

وی ادامه داد:‌ دولت می خواهد 20 درصد قیمت آرد را افزایش دهد این در حالی است که پیش تر دولت بدون سر و صدا اقدام به گران کردن نان کرده بود. قرار بود این اقدام به نفع کارگران باشد ولی عواید آن به جیب دولت رفت در این شرایط گران کردن دوباره قیمت آرد به ضرر مردم و مشاغل خانگی است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: کمیته‌ای مشترک بین دولت و مجلس برای پیگیری مطالبات فرهنگیان کشور تشکیل شده است ولی تاکنون گزارشی ارائه نشده است، از ریاست مجلس خواهشمندم که دستوری به آقای نقوی حسینی به عنوان رئیس فراکسیون فرهنگیان و دیگر اعضای کمیته پیگیری داده شود که مشکلات فرهنگیان هر چه سریعتر پیگیری شود.

صرامی در پایان گفت: حقوق بازنشستگان متأسفانه با تأخیر پرداخت می‌شود و این به نفع کشور نیست لذا خواهان رفع این مشکل در صندوق فولاد و آهن کشور هستیم؛ آقای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور برگزاری جلسه ای را داده اند و این موضوع باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 15:29 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |